2 lutego 2014

Fashion Week Poland - Spring/Summer 2014 + (mini)videorelacja :)

Jak bardzo spóźniony jest ten post nie będę wspominać... postanowiłam jednak, mimo upływu czasu go zamieścić. Z natury jestem strasznie niesystematyczną osobą, dziwnym trafem kojarzy mi się ta cecha osobowości z monotonią i nudą. A ja chciałabym wszystko od razu, na raz. Sama uśmiecham się teraz do siebie czytając to co piszę, ale niestety ten typ tak ma, haha. Może kiedyś uda mi się systematyczności nauczyć, albo raczej jakoś ją przechytrzyć. Właśnie przyszedł mi genialny pomysł (tak mi się wydaje, że mam genialne pomysły :P), mogłabym na przykład zasiąść i napisać kilka postów, które chciałabym umieścić, ale publikować je systematycznie. Ooo to jest myśl do rozważenia. :)


W tym roku na FashionPhilisophy Fashion Week Poland wybrałam się z moją przyjaciółką i miałyśmy mega
ubaw. Polecam uczestnictwo w takich eventach modowych, ponieważ motywują do działania, inspirują, dostarczają wiele pozytywnej energii. :) Odrywają właśnie od monotonii życia codziennego i przede wszystkim dostarczają smakoszom doznań estetycznych oraz rozwijają pasję.

Zamieszczam kilka zdjęć i dwa krótkie filmiki. Pierwotnie był jeden dłuższy filmik, ale po usunięciu scen prywatnych, które pozostały w gronie najbliższych, powstały dwa fragmenty, które mogą ujrzeć światło dzienne. :)


 Moja fashion week'owa stylizacja :)


A teraz dwa filmiki z Łódzkiego Tygodnia Mody. ;)





2 komentarze: