8 października 2013

"Uśmiech jest najpiękniejszą rzeczą jaką możesz ubrać"

Systematyczności nie nauczę się nigdy i nawet nie próbuję, choć chciałabym, nie ukrywam... Może zamiast starać się nad tym pracować, powinnam zaakceptować tę wadę mojego charakteru i uczynić ją zaletą? Być może jest to jakieś wyjście, jedno z wielu, jak to zwykle bywa.... To tytułem wstępu i trochę usprawiedliwienia siebie przed samą sobą, że znowu tyle czasu nic nie pisałam. :)

W stolicy we wrześniu odbył się tzw. "Żoli Market", czyli kameralne targi mody młodych projektantów. Zaprezentowała tam swoją kolekcję m.in. moja przyjaciółka, jeśli mielibyście ochotę to zapraszam na jej fanpage Fludra SLOW Fashion. Było to ciekawe wydarzenie zrzeszające młodych, ambitnych i kreatywnych ludzi i muszę przyznać, że jestem zadowolona, że mogłam w nim uczestniczyć.
Zamieszczam kilka zdjęć stylizacji w typowo jesiennych barwach i obiecuję (sobie) poprawę... :)









2 komentarze: